beatricefredriksson.blogg.se

Älska vädret!

Publicerad 2013-04-27 09:58:31 i

Vaknade för ett tag sen och man kan ju definitivt inte klaga på vädret.. Perfekt att både kolla på fotboll i och spela fotboll i!
Har precis gjort lite blonda slingor i håret eller ja mamma hjälpte mig men ändå. Hoppas att det blir lite skillnad i alla fall! Vill göra något nytt med mitt hår men vet inte vad, är alldeles för feg för att testa typ mörka färger men lite ljusare brun skulle kanske inte vara helt fel.. Jaja vi får väl se vad som händer i framtiden!
Men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beatrice Fredriksson är mitt namn. Jag är 15 år och bor med min familj en bit utanför ett litet samhälle som kallas Östervåla. På fritiden spelar jag fotboll, umgås med familj och vänner och bara njuter av livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela