beatricefredriksson.blogg.se

Ingen söndagsångest

Publicerad 2013-04-28 11:00:52 i

Godmorgon! Vaknade nyss eftersom jag hade tänkt åka in till Uppsala med två vänner, men bestämde mig ganska snabbt för att stanna hemma eftersom jag tror jag håller på att bli sjuk.. Och vem vill bli sjuk lagom till Valborg? Inte jag iaf!
Istället ska jag nog stanna hemma och bara ta det lugnt äta massa halstabletter och hoppas att det blir bättre.
Så otroligt skönt att man inte behöver ha någon söndagsångest idag efter som vi är lediga måndag, tisdag och onsdag!
Juste! Blev en vinst på 5-3 mot Mora igår i seriepremiären, så jävla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beatrice Fredriksson är mitt namn. Jag är 15 år och bor med min familj en bit utanför ett litet samhälle som kallas Östervåla. På fritiden spelar jag fotboll, umgås med familj och vänner och bara njuter av livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela