beatricefredriksson.blogg.se

Tegelvallen imorgon 14.00 och 16.30!

Publicerad 2013-04-26 23:19:32 i

Kröp precis ner i sängen så nu ligger jag och kollar på Geordie shore i hopp om att jag ska bli lite trött..
Imorgon är det seriepremiär i Heby på tegelvallen för både damlaget och herrlaget så ska väl åka och kolla när herrarna spelar mot Tärnsjö och sen spela match med damlaget mot Mora direkt efter den matchen, eller ja jag börjar på bänken men ändå. Har inga mer planer för morgondagen så vi får väl se vad som händer helt enkelt!
Nu ska jag fortsätta kolla på Geordie shore, sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beatrice Fredriksson är mitt namn. Jag är 15 år och bor med min familj en bit utanför ett litet samhälle som kallas Östervåla. På fritiden spelar jag fotboll, umgås med familj och vänner och bara njuter av livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela