beatricefredriksson.blogg.se

Mysdag!

Publicerad 2013-05-12 13:17:48 i

Igår tillbringade jag eftermiddagen och kvällen med några vänner. Först kollade vi på fotboll, tyvärr så förlorade damerna med 2-0 mot forsby, sen blev det lite spontan-picknick med dom och Becca som kom lite senare. Efter det gick vi hem till Tilda och pratade lite och så. Såna kvällar behövs oftare känner jag!
Om typ två timmer åker jag iväg på fotbollsmatch. Seriepremiär, vi möter Söderfors och jag hoppas såklart på en vinst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beatrice Fredriksson är mitt namn. Jag är 15 år och bor med min familj en bit utanför ett litet samhälle som kallas Östervåla. På fritiden spelar jag fotboll, umgås med familj och vänner och bara njuter av livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela