beatricefredriksson.blogg.se

Rubrik var det ja!

Publicerad 2013-05-12 23:16:14 i

Den här dagen har endast bestått av fotboll och plugg.. Matchen gick väl sådär, vi förlorade med 1-3 och mer behöver jag väl inte säga..
Direkt nä jag kom hem började jag plugga.. Har så sjukt mycket plugg den här veckan, kommer va helt slut när jag får helg på fredag! Jaja tur att vädret är så bra i alla fall, det får mig på lite bättre humör.
Vad händer imorgon då? Jo jag ska väl gå i skolan som vanligt, sen träna och sen vet jag inte. Kanske ska till läkaren också, har sån otrolig smärta i magen och har haft det sen igår..
Men nu ska jag sova så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beatrice Fredriksson är mitt namn. Jag är 15 år och bor med min familj en bit utanför ett litet samhälle som kallas Östervåla. På fritiden spelar jag fotboll, umgås med familj och vänner och bara njuter av livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela