beatricefredriksson.blogg.se

Trött som ett as

Publicerad 2013-05-02 15:56:22 i

Var alldeles för trött för att blogga igår.. Men jag hade än bra kväll med ett mindre bra avslut menmen.
Kom precis hem från skolan, trodde jag skulle dö! Mådde så himla dåligt världens huvudvärk och vi började dagen med nationella i engelska.. Kändes som om jag bara skrev utan att tänka. Är nästan säker att det där kommer bli ett stort F.. uuh!
Men nu ska jag kolla på tv, ta det lugnt och sen ska jag träna ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beatrice Fredriksson är mitt namn. Jag är 15 år och bor med min familj en bit utanför ett litet samhälle som kallas Östervåla. På fritiden spelar jag fotboll, umgås med familj och vänner och bara njuter av livet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela